Loading...
Ikona košíku Košík je prázdný 0 0
Loading
Košík je prázdný

Jak vrátit zboží přes službu Mezi námi od Zásilkovny?

14.07.2021 22:56; Upraveno: 27.09.2024 11:51

Také se Vám už stalo, že jste si něco objednali, ale pak jste zjistili, že vám to nevyhovuje? Ze zákona máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě, a společně se teď podíváme, jak snadné je vrátit zboží prostřednictvím služby Mezi námi od Zásilkovny.

Jak postupovat, když chci odstoupit od kupní smlouvy?

O vašem záměru odstoupit od kupní smlouvy nás stačí informovat e-mailem zaslaným na adresu info@zaparkorun.cz, důvod odstoupení od smlouvy udat můžete, ale není to vaší povinností - od smlouvy můžete ve 14denní lhůtě odstoupit i bez udání důvodu.

Operátor naší zákaznické podpory Vám pošle veškeré potřebné podklady, které pro vrácení zboží budete potřebovat, včetně doporučených způsobů zaslání zboží - služba Mezi námi od Zásilkovny je jednou z nich.

Vrácení zboží prostřednictvím služby Mezi námi od Zásilkovny

Vrátit nám zboží přes výdejní místa Zásilkovny je v dnešní době asi nejjednodušším způsobem, jak vrátit zboží zpět. Zásilka bude doručena rychle, budete ji moci sledovat přes sledovací odkaz a cena této služby je pouze 79 Kč.

Hlavní výhody služby Mezi námi od Zásilkovny

  1. cena pouhých 79 Kč
  2. rychlá přeprava zásilky
  3. možnost sledování přes sledovací odkaz
  4. nemusíte tisknout vlastní štítek
  5. snadná platba zásilky online
  6. žádné papírování
  7. vyhnete se dlouhým frontám
  8. více než 9600+ výdejních míst a více než 3000 Z-BOXů
  9. výdejní místo v každé obci nad 1500 obyvatel
  10. více než 97 % výdejních míst je zároveň místem podacím

UPOZORNĚNÍ: Maximální rozměry zásilky jsou 50 x 40 x 30 cm a hmotnost 5 kg. Při překročení rozměrů bude zásilka vrácena bez nároku na vrácení peněz. V případě, že si přejete vrátit objemnější či těžší zboží, doporučujeme využít služeb PPL ParcelShopu, České pošty či jiných dopravců.

1. Aplikace Zásilkovna

Pro odeslání zásilky přes službu Mezi námi budete potřebovat aplikaci Zásilkovna ve vašem chytrém telefonu či tabletu, kterou stáhnete v obchodě Google Play (Android) nebo v App Store (Apple). Po jejím stažení je třeba vyplnit vaše údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo a e-mail).

Postup založení zásilky v aplikaci:

  • Kliknete na ODESLAT ZÁSILKU.
  • Vyplníte jméno a příjmení příjemce - pokud vracíte zboží našemu e-shopu, vyplnite místo jména a příjmení "RMA VRATKY + ČÍSLO VAŠÍ OBJEDNÁVKY".
  • Vyplníte telefonní číslo (+420 606 568 303) a e-mail příjemce (reklamace@zaparkorun.cz). Pokud e-mailovou adresu vyplníte chybně, zásilka nebude převzata a vrácena zpět.
  • Pokud vracíte zboží našemu e-shopu, vyberete výdejní místo CZ 21697 - V Honech 690, 250 67 Klecany - Zaparkorun.cz
  • Potvrdíte souhrn údajů a zaplatíte zásilku online.
  • Po zaplacení se Vám v aplikaci vygeneruje kód.

Jak zásilku odeslat?

  • Vyberte si vyhovující podací místo Zásilkovny ze seznamu zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky.
  • Zboží vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy.
  • Odnesete jej na zvolené podací místo (do 3 dnů od zaplacení, jinak zásilka propadne), obsluze sdělíte vygenerovaný kód z aplikace a předáte jí balíček.

A JE HOTOVO, ZÁSILKA JE JIŽ NA CESTĚ K NÁM! ♥

Služba Mezi námi je důkladně popsána i v tomto videu od Zásilkovny:

Nyní stačí vyčkat, než Zásilka dorazí a bude zpracována pracovníkem z reklamačního oddělení. Peníze obdržíte zpět nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vše se však snažíme vyřídit v co nejkratším čase.

Nejčastější otázky a odpovědi (FAQ)

Jak funguje Z-BOX?

Jedná se o samoobslužné a bezkontaktní výdejní místo, ze kterého můžete svou zásilku vyzvednout 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Z-BOX se obsluhuje přes aplikaci Zásilkovna, kterou je potřeba mít nainstalovanou v chytrém telefonu. Po příchodu k Z-BOXu stačí přes aplikaci odemknout tlačítkem schránku a zásilku si vyzvednout.

Jak vyzvednout zásilku ze Z-BOXu?

Vyzvednutí zásilky ze Z-BOXu od Zásilkovny je jednoduché a otázkou okamžiku. Stačí mít nainstalovanou aplikaci Zásilkovna v chytrém telefonu a funkční BlueTooth. Jakmile Vám přijde informace, že je zásilka připravena, stačí dorazit k Z-BOXu, zapnout Bluetooth a v aplikaci Zásilkovna kliknout u zásilky na políčko otevřít schránku. Poté máte dvě minuty na její vyzvednutí.

Zásilku je potřeba uhradit předem online ve sledování zásilek na webu Zásilkovny, nebo v aplikaci Zásilkovna. Podrobněji jsme se o vyzvedávání zásilek ze Z-BOXů rozepsali v našem článku.

Jak prodloužit zásilku v Zásilkovně?

Standardní úložní lhůta je stanovena na 7 kalendářních dní s možností prodloužení o dalších 14 dní. Maximální úložní doba zásilky na výdejním místě je tedy 21 dní.

Úložní dobu zásilky si můžete prodloužit v aplikaci Zásilkovna, ve sledovacím odkazu zásilky, přes zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 216 216 516 nebo na info@zasilkovna.cz.

Jak zrušit odeslání zásilky přes Zásilkovnu?

Pokud jste si založili zásilku a uhradili ji, ale nakonec jste si odeslání rozmysleli, stačí ji nepodávat na podacím místě a po 5 dnech se automaticky stornuje. Uhrazená částka Vám bude posléze vrácena na bankovní účet, a to standardně do 2 pracovních dnů.

Jak otevřít Zásilkovna BOX?

Stačí mít nainstalovanou aplikaci Zásilkovna a zapnutý Bluetooth. U příslušné zásilky v aplikaci stisknete tlačítko pro otevření schránky a balíček si můžete vyzvednout. Nezapomeňte za sebou poté schránku zase zavřít.

Jak vygenerovat vratkový kód Zásilkovny?

Pokud vracíte zboží e-shopu a používá vratkové kódy, stačí e-shop kontaktovat a vratkový kód Vám sdělí. Pokud vratkové kódy nepoužívá či posíláte zboží fyzické osobě, je potřeba kliknout v aplikaci na "ODESLAT ZÁSILKU", vyplnit všechny potřebné údaje a zásilku uhradit, podací kód Vám bude zaslán e-mailem a SMS zprávou.

Článek pro vás napsal Michal ze Zaparkorun.cz