Jak vrátit zboží přes PPL Parcelshop?
Něco jste si objednali, ale z nějakého důvodu vám to nevyhovuje? To se občas stane - právě z toho důvodu máte ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě.
Jak postupovat, když chci odstoupit od kupní smlouvy?
O vašem záměru odstoupit od kupní smlouvy nás stačí informovat e-mailem zaslaným na adresu info@zaparkorun.cz, důvod odstoupení od smlouvy udat můžete, ale není to vaší povinností - od smlouvy můžete ve 14denní lhůtě odstoupit i bez udání důvodu.
Operátor naší zákaznické podpory vám pošle veškeré potřebné podklady, které pro vrácení zboží budete potřebovat, včetně doporučených způsobů zaslání zboží.
V minulém článku jsme si vysvětlili postup vrácení zboží přes službu Mezi námi od Zásilkovny, dnes se podíváme na způsob, jak vrátit zboží ještě levněji, a to přes PPL Parceshop.
Vrácení zboží prostřednictvím PPL Parcelshopu
Jeden z nejlevnějších způsobů, jak nám spolehlivě vrátit zboží - přes PPL Parcelshop. Společnost PPL vznikla již v roce 1995, od té doby se vypracovala v jednu z nejznámějších a nejspolehlivějších zásilkových služeb v České republice a ročně doručí desítky milionů zásilek.
Hlavní výhody služby PPL Parcelshop
- cena doručení na Parcelshop jen 76 Kč
- rychlá přeprava zásilky
- možnost sledování přes sledovací odkaz
- více než 2500 Parcelshopů v ČR
- možnost zaslání balíků až o rozměrech 100 x 50 x 50 cm a hmotnosti až 31,5 kg
- možnost objednání svozu zásilky řidičem PPL například z domova, nebo z adresy vašeho zaměstnání
- snadná platba zásilky kartou online
- již nemusíte tisknout štítek, lze si vygenerovat SmartPIN nebo QR kód a štítek za Vás vytiskne obsluha
Postup založení a odeslání zásilky přes Parcelshop
- Navštivte web https://www.ppl.cz/balik-pro-tebe.
- Vyberte možnost „Poslat balík od 76 Kč“
- Vyberte způsob podání - etiketu si můžete vytisknout sami, nebo si jen vygenerujete PIN či QR kód a štítek za Vás vytiskne obsluha ParcelShopu.
- Zvolte variantu dle velikosti zásilky.
- Zvolte způsob předání - zanesení na výdejní místo (PPL Parcelshop nebo PPL Parcelbox) je zdarma, pokud potřebujete svoz řidičem, je zde příplatek 60 Kč.
- Dále prosím vyplňte údaje o odesílateli (praktický našeptávač vám vyplnění adresy usnadní) a klikněte na modře podbarvené „Pokračovat“
- Zde vyberte možnost „Doručit na výdejní místo“
- Klikněte na modře podbarvené „Najít výdejní místo“ a uveďte lokalitu „V Honech 690, 25067 Klecany“.
- Kliknutím na tlačítko „Vybrat toto místo“ zvolíte Parcelshop.
- Nyní si zkontrolujte zvolení správného Parcelshopu V Honech 690, 25067 Klecany"
- Nyní sjeďte myší níže a zde vyplníte místo jména a příjmení "RMA - VRATKY + ČÍSLO VAŠÍ OBJEDNÁVKY".
- Do políčka telefonní číslo napište +420 606 568 303 a e-mail příjemce reklamace@zaparkorun.cz. Následně klikněte na tlačítko pokračovat. Pokud e-mailovou adresu vyplníte chybně, zásilka nebude převzata a bude vrácena zpět.
- Nyní se dostanete na shrnutí, zde můžete překontrolovat údaje.
- Po odsouhlasení obchodních podmínek a podmínek balení zásilek klikněte na Modře podbarvené "Zaplatit".
- Po přesměrování na platební bránu vyplňte číslo karty, datum expirace, CVV kód a klikněte na zaplatit.
- Po uhrazení dojde k přesměrování zpět na stránky PPL, kde klikněte na odkaz pro stažení etikety. V případě, že jste zvolili možnost "bez etikety", vygeneruje se vám PIN či QR kód.
- Pokud si náhodou okno nedopatřením zavřete, nezoufejte, etiketa či PIN dorazí do 5 minut na vaši e-mailovou adresu.
- Pokud jste si zvolili možnost s etiketou vytiskněte jí na běžný kancelářský papír, přilepte lepící páskou na zásilku a odneste ji na libovolný PPL ParcelShop, případně vyčkejte na svoz kurýrem.
A JE HOTOVO, ZÁSILKA JE JIŽ NA CESTĚ K NÁM! ♥
Nyní stačí vyčkat, než Zásilka dorazí a bude zpracována pracovníkem z reklamačního oddělení. Peníze obdržíte zpět nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vše se však snažíme vyřídit v co nejkratším čase.
Článek pro vás napsal Michal ze Zaparkorun.cz